Kundservice Göteborgs-Posten

Kundservice

Vanliga frågor och svar

Få hjälp via vårt kundforum

De vanligaste frågorna som gäller din prenumeration, våra produkter och tjänster har vi samlat på vårt kundforum. Här kan du även ställa frågor till oss.

Till kundforum

Gör dina ärenden enkelt själv

Öppet dygnet runt via Mitt AT

Skapa konto

Utför dina prenumerationsärenden när det passar dig. 

Skapa konto

Adressändring

Du kan själv göra din adressändring, eller tillfälliga adressändring på Mitt AT.

Adressändra på Mitt AT

Uppehåll

Du kan själv göra uppehåll i din prenumeration på papperstidningen på Mitt AT.

Gör uppehåll på Mitt AT

Reklamation

Du kan själv göra en reklamation om ex. din tidning inte har kommit dygnet runt på Mitt AT.

Reklamera på Mitt AT

Kontaktformulär

När du behöver personlig hjälp

Vi hjälper dig

Om du har frågor som rör din prenumeration hittar du många av svaren på vårt Kundforum.

Gäller ditt ärende adressändring, uppehåll eller reklamation, kan du göra dessa på Mitt AT dygnet runt.

Du kan också kontakta kundservice genom vårt kontaktformulär, eller ringa oss vardagar 08.00-16.00 samt lördagar och söndagar kl. 08.00-12.00 på 0322-67 00 11.

Gäller det utebliven tidning och du bor i Ljung eller Töllsjö ring: 033-7000 700

Kontaktformulär

Formulär kundservice AT - is och pw
För att säga upp din prenumeration når du oss lättast på telefon: 0322-670 011.

Öppettider: Mån-fre 08:00-16:00

Vill du göra uppehåll av din papperstidning, så gör du det enkelt på Mitt AT.

Till Mitt AT

Permanent adressändring gör du själv enkelt på Mitt AT.

Till Mitt AT

Tillfällig adressändring gör du själv enkelt på Mitt AT.

Till Mitt AT

Din nyprenumeration startar när vi på Kundservice har administrerat din beställning. Önskar du ett specifikt startdatum, så anger du detta i meddelande-fältet.
Om du inte fått din tidning, eller behöver reklamera, gör du det själv enkelt på Mitt AT.

Till Mitt AT